Årskrönika 2012 del 1

 Bildspel del 1 och 2 visas efter varandra.

Jag ber om ursäkt för den usla bildkvalitén, men jag kom inte på något annat sätt att visa 50 bilder.
 
Januari: Började med nyårsfirandet på torget eftersom ungdomar skulle hämtas hem.
Det var en kall månad och på min födelsedag fick jag ett nytt objektiv och en kaffemaskin som använts dagligen sedan dess. 
Vi var på en fin begravning efter min pappas "delsbo"
Februari: Favoritmoster Maj från Karlstad var på besök.
Februari bjöd på många soldagar med snöoväder däremellan.
Peppans valpar blev tre veckor och jag fick träffa dom första gången.
Mars: Rimfrost i träden, längtade efter våren och köpte körsbärsblommor och vårlökar på blomsterhandeln. Mycket handlade om valparna hos Ingela den här månaden.
Beställde en speciell present till Linda och åkte till Stockholm för att umgås med henne ett dygn.
Dottern gjorde sista spelningen med bandet, Olivia började rida Norina förbi vårt hus och fasanen satt vid fågelbordet för det mesta.
Jag gick med i rasklubbens styrelse.
April: Vår badrumsrenovering blev klar och vi badade massvis.
Fotade mycket blommor. Påsk firades i flera dagar med alla olika delar av familjen.
Jag och Linnea fick ett fotouppdrag som var galet roligt!!
Maj: Kira blev hundbiten och det gjorde att hon äntligen klipptes ner helt eftersom kastereringspälsen var så omöjlig.
Fotade familjebild som ingen blev nöjd med. Inflyttningskalas hos svägerskan i tjusigt hus.
Hundarna fick nya halsband och hela familjen åkte på rasträffen och hade jättetrevligt.
Upptäckte ett hav av vitsippor bara två km hemifrån. 
Juni: En vecka i Kroatien med familjen, Tor tog studenten, Amanda konfirmerade sig.
Jag körde drygt 100 mil på en dag för att lämna en valp och hämta Tassa. Vandrade Isälvsleden (stolt)!
Firade midsommar på favoritstället. Besökte Barbro och Micke på resa genom Östersund.
Johan fick hem schäfertiken "Freda"
Juli: Konfirmation igen, Olivia och Julia den här gången.
Promenerade med Ingela. Ally fyllde år.
Sommarens bästa fotoidé med Norina och tjejerna.
Besökte Mickelbo gård och kamelerna, riktig sommarkänsla hela månaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0