Årskrönika 2012 del 2

 
Bildspelen visas efter varandra, del 1 och två.
Jag ber om ursäkt för den usla bildkvalitén, men jag kom inte på något annat sätt att visa 50 bilder.

Augusti: Plockade gula kantareller, mer än jag någonsin hittat.
Gick många långa hundpromenader.
Var med och anordnade och spelade jubileums-Krolfen och ungdomarna fick jobba med serveringen.
Varma sommarkvällar och bad, började riva altanen.
Halvmaran gick av stapeln. Jag hittade nya smultronställen med hundarna.
Besökte Sofiastugan ett par gånger.
September: Fotade tranor, gick till Stortavelsjön och Kira fick ont i ryggen.
Jag och Ingela åkte till stöde och vallade med alla hundar.
Bodde nästan i underbara skogen all ledig tid. Tassa var med i ett av Linneas skolarbeten.
Var på agilitytävling i Nordmaling och träffade bergermänniskor och på brukshundsklubben och träffade Micke och Speed igen.
Oktober: Middag hos min mamma. Var på bergerlägret, skojjigare än skojjigast.
Mycket dimma, fina höstfärger. Åkte till vackra Järinge för styrelsemöte.
Vandrade Tavelsjö runt! :) Altanen fick klart med tak och väggar inför snön.
November: Snön kom, invigning av Sara Lidman-tunneln och ljusfestival i stan.
Mamma firades på restaurang.
December: Mera snö, julbord i Skeppsvik.
Amanda gjorde sin första boxningsmatch på tävlingsnivå.
Åkte till Stockholms hundmässa i snöstorm med Amanda.
Pyntade granen med fina minnen från min pappa. Grillade lussebullar på en av årets kallast dagar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad mkt roligt du har hunnit med :) Å fina bilder oxå, jag tror inte jag hade sett alla trots att jag försöker följa bloggen flitigt!

Får se om det blir någon årskrönika för mig den här gången...

Svar: Det kan hända att det kom med någon bild som inte varit på bloggen. Lite kul att sammanställa året, man glömmer ju hur mycket man faktiskt gör.
Agneta Ärlestig

2013-01-01 @ 17:33:13
URL: http://blogg.passagen.se/liri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0