kalendern sprickfärdig

Den här veckan är knökfull av inbokade saker i kalendern!
Jag fattar inte riktigt hur det går till och ibland skulle man behöva stanna upp och planera in lite egen tid eller vila.
Nåja, efter arbetsmiljökartläggning, styrelsemöte, processgruppsmöten, julfest, planeringsmöten, utbildningstimmar, utvecklingssamtal, processgruppsjobb och vanliga jobbet så får jag lite kvalitetstid över helgen.
Jag ska nämligen till Stockholm och umgås med kära vänner och vara på hundutställning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser fram emot helgen! :)

Svar: Ja, det ska bli trevligt, om det bara kunde sluta snöa när jag ska köra så långt..:/
Agneta Ärlestig

2012-12-11 @ 20:26:03
URL: http://blogg.passagen.se/liri
Postat av: Linnéa

Du är så otroligt duktig!<3 Puss!

Svar: Tack! (snällt av dig att tycka det trots att jag inte hunnit med familjen alls)
Agneta Ärlestig

2012-12-12 @ 10:34:01
URL: http://capturedmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0