Photoshoot med dottern

Häromdagen var det "photoshoot" med dottern!
Temat var motljus och kvällssol och det är minsann lite lurigt tycket jag. Nu är det ju lite olika vad man gillar för sorts bilder, själv tycker jag att det är fint när det blir ett litet "dis" över bilderna, skapar en romantisk känsla. Men jag gillar också när det blir skärpa på ögonen och det är svårt att kombinera de båda.
Färgerna är en annan sak som är jättesvårt, jag har en tendens att få fel nyans på hudfärgen vilket gör att många bilder får vara svartvita i stället.
Jag jobbar ju inte med photoshop, där man säkert kan åtgärda färgproblemet.
Men jag övar vidare, det är kul att fota människor!


Kommentarer
Postat av: Linda

Så fina, du har så vackra döttrar!

Svar: Tack Linda!
Agneta Ärlestig

2012-07-30 @ 22:18:55
URL: http://blogg.passagen.se/liri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0