Bergerlägret del 9

Det sista vi gjorde på lägret var att prova rumssök. Det var olika för hundarna om dom började med leksak eller som i Kiras fall (som inte är intresserad av leksaker annat än hemma) gick direkt på te.
Kira älskade verkligen det här, svansen gick som en propeller och hela ansiktet lyste upp på henne! 
Hon var verkligen jätteduktig och det var så kul att se henne och de andra hundarna.
Efter att helgen sammanställt och vi hade avrundat, var det dags för gruppbild!
Jag försökte fota "Dirgis-gänget" också, men det var inte det enklaste. Vet inte om vi ska skylla på hundarna eller ägarna?

Jag är så himla nöjd med det här lägret, det passade både mig och min hund och det är alltid så himla kul att träffa andra bergerägare - gamla som nya!
För mig var det ren lyx att det var så nära att köra, tog ju bara 4½ timme och det är jag inte bortskämd med.
För min egen del har jag stor lust att åka dit igen, kanske för att möta upp lite bergervänner? Kanske åker jag själv eller med familjen? Kanske ordnar klubben något igen? Kanske anmäler jag till något av Nordiska hunds orginalläger? Vi får se, nu ska jag leva på glada minnen som räcker ett tag. 

Tack till alla som var med - vi ses väl på nästa Bergerläger?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0