bland höstlöven

Dagsfärska bilder! Jag ligger så långt efter med att visa bilder och har så mycket att visa. Bara bergerlägret är ju 600 bilder! (Nädå, jag ska inte tvinga er att se alla.)
Men idag var jag på en dimmig och regnig promenad på morgonen. Hade kameran med och fick bilder som jag är så nöjd med! För ett år sedan skulle jag inte ha klarat att ta fina bilder i mulet och dimmigt väder, så jag måste ha utvecklats i fotograferandet. Jag tror att döttrarna inspirerar mig med sitt fotointresse och kunnande.

På eftermiddagen kikade solen fram och jag sprang ut på baksidan, men innan jag hunnit runt husknuten hade solen gått i moln igen :)
Men jag fotade i alla fall hundarna instoppade i vår förvuxna Häggmispel som ska kapas ner till våren.

 

Kommentarer
Postat av: mariafoto

Hej! Nu var det länge sen jag hade tid att hälsa på här.. Sorry ...

Första bilden var ju helt fantastisk! Kanonbild i mina ögon :) kramar

Svar: Tack Maria! :)
Agneta Ärlestig

2012-10-22 @ 13:20:14
URL: http://mariafoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0