Grottorna

Tog hundarna upp till grottorna. Det är en trivsam runda som jag gärna väljer. Längst upp på toppen finns en grillstuga och mycket vacker utsikt, men dit gick jag inte idag eftersom det var upptaget av en massa människor.
Hela skogen var full med bär och svampplockare, strövare, familjer, fikakorgar och en och annan fyrhjuling!
Jag vände och gick åt annat håll hela tiden, för hur kul är det för hundarna att vara kopplade 80% av tiden egentligen?
Vi har haft regn och mulet den sista tiden och det här var en strålande solskensdag (dessutom en söndag) så jag misstänker att folk var sugna på lite frisk luft?
Själv blev jag då bara på dåligt humör av att inte få vara ifred i skogen.
Jag ska ta revansch och gå samma runda en vardag, folk har väl ett jobb att gå till i stället för att springa runt benen på mig och hundarna..:)
Nu kommer dottern att bli galen på mig för att jag lägger ut bilder med fel vitbalans!! Men jag har inte hjärta att slänga bilder så ni får stå ut. Hon kunde för övrigt inte begripa att jag hann ta så många bilder innan jag upptäckte felet.:0








Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mina lärare tjatar och tjatar och tjatar varje dag varje lektion om vitbalans.. du vill ju gå i media programmet då måste du allt hinna med vårat tempo också!:) Du vet att det är superenkelt att fixa vitbalans i photoshop? Fast nu vare ju så att du inte riktigt går media och får ingen dator med photoshop så då ä det ännu viktigare med vitbalans! Så ajjabajja!:)

Svar: Ja,ja..jag ska bli bättre! :)
Agneta Ärlestig

2012-09-20 @ 19:13:16
URL: http://Capturedmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0