Vilse på hemmaplan

Skulle gå en trevlig skogspromenad i en av de närmaste "hemmaskogarna". Men eftersom jag gått där så mycket, bestämde jag mig för att gå helt "offroad". Jag gick helt enkelt in i skogen från ett annat håll och försökte hålla mig borta från stigarna som jag gått så ofta.
Men döm om min förvåning då jag tydligen gick vilse!? (Det här är alltså en liten skog med kanske 2-3 km fram till en väg åt alla håll.) Ja, nu var det ju ingen fara för jag upptäckte det inte ens förrän jag kom fram på en stig på en helt annan plats än jag förväntat mig!!
Det bevisar verkligen hur lätt det är att bli vilse - eller kanske bevisar det bara hur dåligt lokalsinne jag har? :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vad fina hundar vi har!!<3

Svar: Ja, visst har vi!!
Agneta Ärlestig

2012-09-19 @ 15:13:32
URL: http://Capturedmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0