Nya grottor

I oktober gjorde jag och Kira en mysig utflykt till några grottor. Det var inte de vanliga grottorna som jag brukar besöka ofta, utan i en skog i en intilliggande by.
Jag har i många år kört förbi en skylt vid stora vägen och funderat på att gå upp dit, men det har inte blivit av förrän nu.

I en av grottorna hittade jag en stor, spännande Geocach, synd att jag aldrig kommit i gång med den aktiviteten.
I en annan grotta såg det ut som att ekorrarna hade ett middagsbord..:)

Funderar på att söka mig upp dit på vårvintern också (om det finns skoterspår) eftersom en grotta skulle ha vackra isformationer.
 
 
Fotat 2/10-2013

Kommentarer
Postat av: mammakero

Det är både spännande och lite läskigt med grottor, särskilt att gå in i dom.

Svar: Ja, men dom här grottorna hade inte så mycket tak, bara en liten bit. Annars skulle jag nog inte vågat gå in. :)
Agneta Ärlestig

2013-12-19 @ 12:09:53
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Linda

Vi har lagt ner geocachingen, en rolig aktivitet, men jag kände någon stress av att "alltid" behöva planera och registrera upplevelser, så jag blev mer frustrerad...

Svar: Jag la ner eftersom det finns så få hos oss. Kollar man på kartan har vi bara typ fyra st som jag kan gå till med hundarna. Men när familjen var i Prag så kollade dom två cacher och det lät lite kul.
Agneta Ärlestig

2013-12-19 @ 21:47:54
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0