Sötaste brorsdottern

Ally är minstingen i släkten och det är lätt att skämma bort henne. När hon besöker oss får hon göra en massa saker som jag förmodligen inte skulle ha tillåtit mina egna barn att göra..:)
En dag fick hon utforska uterummet som är värsta byggarbetsplatsen!
Först nu när jag ser bilderna reflekterar jag över hur mycket sågspån hon måste ha tagit med sig hem :O
Det är nästan som det sägs om barnbarn, man tar bara de skojiga bitarna, sedan lämnar man tillbaka barnet till föräldrarna..:)
Ally hade i alla fall kul och Kira var med i sågspånsleken - vilket betydde att jag fick min beskärda del av sågspån i sängen och runt hela huset och en hundpäls som inte gick att borsta ren....surt sa räven om rönnbären eller nåt sånt?
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Härliga bilder på en jättesöt tjej, som jag verkligen förstår att du vill skämma bort!

Svar: Ja, hon lindar oss alla runt lillfingret. :)
Agneta Ärlestig

2013-06-16 @ 12:52:57
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0