summering

Försöker summera helgen och min upplevelse av rasträffen.
Vad var bra och vad var mindre bra?
Bra:
Vädret, stämningen, resesällskapet Ingela som gjorde en bragd med tanke på det som hände hemma på hennes gård, Sara som bjöd på Rosévin när jag mest behövde det, att få träffa min kära Linda, att utställningsdomaren hade öppen kritik som är så kul för publiken, den avslappnade plojtävlingen som bjöd på glada skratt, Susanne som hjälpte mig med massagetips, att få omge sig av alla dessa underbara bergermänniskor en hel helg, att få se så många härliga bergers, att få vara aktiv i den bästaste rasklubben, Anna och Åsa som arrangerat och engagerat så bra! 

Mindre bra:
Alla misslyckade foton, alla jag missat att prata med, min dåliga simultanförmåga som gjorde att jag missade en stor del av utställningsresultaten, mängden intryck som gjort att vissa saker fallit ur mitt minne nu, det ryms inte hur mycket som helst i min hjärna, skotten på skjutbanan som förstörde för vissa hundar på träffen, alla vitsippor jag missade att fota, att tre dagar inte räcker för att mätta mig, att det är ett år till nästa gång.

(Det var bara ett urplock av allt bra under helgen)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, vad kul med bergerträff! :)

Svar: Ja, årets roligaste hundhändelse! :)
Agneta Ärlestig

2013-05-24 @ 20:40:28
URL: http://www.sheltieliv.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0