Borgafjäll 4

Mycket mys den här veckan!
Keso var så lätt att ha med sig, han älskade trappan (vi har ingen trapp hemma) och sovloftet där han hade bra utsikt över allt som hände.
På dagarna när vi var ute, brukade han ligga i Oskars väska.
Här en bild på hur stugan ser ut på utsidan. Jag kan mycket väl tänka mig att hyra den en vecka på hösten för härliga svamppromenader och allmänt mys.
Pusslet vi hade med oss, var så roligt att det blev färdigt lååångt innan veckan var över! :)
Jag kan varmt rekommendera Wasgij-pussel! Här hade vi den varianten där man inte lägger bilden som är på kartongen, utan bilden som de figurerna ser. Hur skoj som helst!
 

Foto: Jag, Linnea och Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0