Körsbärsträd

Jag har ju länge funderat på att skaffa ett körsbärsträd, faktiskt lika länge som vi bott i det här huset. (18 år!)
När vi gifte oss för 10 år sedan, fick vi presentkort på ett körsbärsträd, men allt rann ut i sanden och presentkortet försvann någonstans..:(
Nu skrev jag upp det på min "bucketlist" för året, men våren kom och gick i raketfart. (Har fått för mig att träd ska planteras på våren)
Men så en kväll när jag kom hem från jobbet, så stod det ett körsbärsträd på bron!! 
Det var min bror och Lina (mest Linas förtjänst gissar jag) som kommit med det i present!
Oh, så glad jag blev! Nu är det planterat och vi vattnar med omsorg. Det sitter faktiskt två körsbär på det också..:)

Var sak har sin tid - tack så mycket för trädet!! 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken rolig överraskning och present :) Jag fick ju ett äppelträd i 40-års present!

Svar: ja, jag blev verkligen glad! Äppelträd är ju toppen som present till er som gillar att vara i stugan så mycket. Nu när ni får vatten kanske du blir värsta trädgårdsnissen med massvis av planteringar! :)
Agneta Ärlestig

2014-08-19 @ 22:20:32
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0