Dan för dan

Kvällen innan julafton brukar vi mysa med att klä granen, dricka glögg och umgås bara vi fyra i familjen.
I år när äntligen uterummet blivit klart, så bestämde vi oss för att ha granen där ute.
Min mammas fina väggtomte och ljuslyktan fick en plats i uterummet
Två nya ljuslyktor, inköpta på BlåEld.
Kesos första jul, han firade med att klättra i granen och riva ner kulor. :)
Jag älskar vårt pynt i granen! Alla kulor och saker har personliga minnen. Lite från min mamma, från min pappa, från när jag var liten och när barnen var små, inköpt vid speciella tillfällen mm. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad ni måste vara nöjda med uterummet, det verkar så himla fint!

Svar: Ja, vi är verkligen nöjda! (Bara en Linda som saknas någon kväll framför brasan) Nu kommer snart bilder från uterummet på bloggen.
Agneta Ärlestig

2014-01-09 @ 16:32:42
URL: http://lindashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0