Alla dessa favoritplatser

En av alla mina favoritplatser att gå med hundarna är Ökvattnet. Bara några km från mig. (Fast jag brukar ta bilen dit för att slippa gå på asfalterad 70-väg)
Den här kvällen, tror det var sista juni, kom jag dit sent. Hemma på vår gård hade solen redan försvunnit bakom träden, men här vid Ökvattnet var det en fin solnedgång.
Synd bara på alla miljoner myggor, man kan inte stå stilla utan måste röra på sig hela tiden. (Vilket hundarna uppskattar förstås)
 
Där borta i viken ser ni en skymt av min favoritbrygga! Där sitter jag gärna och filosoferar och kikar på småfisk genom brädorna. Dessvärre är det en privat brygga, så den här kvällen kunde jag inte smyga mig dit, då husfolket var där för att fiska :)
Det var en härlig kväll, så där perfekt för att rensa tankar och samla energi inför kommande dagar!
Ser ni mäklarskylten? Här inne är det en stuga till salu! Jag vet inte varför, men jag sitter ofta och kikar på stugor på hemnet. Fast vi behöver ingen stuga, vi har ju ett helt hus att sköta om och trivs bra i det! :) Kanske det som kallas att fönstershoppa? :)
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vansinnigt vackra bilder på en fantastisk solnedgång i en spegelblank skogssjö!

2014-07-27 @ 15:19:18
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: mammakero

Vansinnigt vackra bilder på en fantastisk solnedgång i en spegelblank skogssjö!

2014-07-27 @ 15:19:19
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0