Norge 2013 (23)

Vägen gick högt och vi fick beskåda vackra vyer över jordbrukslandskapet. Vi började se fjällen också och naturen blev kargare.
Vi åkte över en bro jag tyckte var lustig, det såg ut som jättelika gafflar på sidorna.
Ser ni dom?
Gamla lador och stugor med gräsbevuxet tak är väl alltid värt att fotografera! :)
Även små får som springer över vägen. :)
Helt plötslig var vi över gränsen och tillbaka i Sverige. Då fick vi lite hemlängtan och körde hela vägen hem utan övernattning. Stannade på flera ställen men det var bara på ett ställe jag fotade. 
En söt liten vandringsled vid en bäck, där hundarna fick en ordentlig promenad.
En helt underbar resa, även om den bara var några dagar lång, så kommer jag att leva på minnena från den länge!
Sätter in lite bonusbilder här, vi roade oss (mest jag som var road) med såna här "selfies" hela resan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0