Ally 5 år!

När Ally fyllde 5 år, var solen framme och det kändes som riktig sommar!
Vi invigde deras nya uteplats/altan, den blev så himla bra!  Stor så att man ryms på stora kalas och sammanbygd med altanen vid vanliga entrén gör att det blir enkelt och naturligt att utnyttja den. :-)

Jag hade gjort flera småpaket till Ally, mest billiga småsaker. Jag köpte även ett startset med Loomband, vet att hon önskat sig sådana tidigare, men jag vet inte om det är lite svårt för en 5-åring?
Men det hon gillade mest, var heliumballongen hon fick! Ballongen var i form av Elsa i filmen Frozen. (jag köpte den på marknaden i Åsele)
Dessvärre rymde ballongen ganska fort, den tog vind och den lilla järnbrickan som satt i snöret räckte inte till för att hålla henne kvar på marken...:(
Där fick vi stå på gräsmattan och ledsna vinka adjö till Elsa som flög i väg över himlavalvet!

(Ally fick en ny ballong när de åkte till en djurpark några dagar senare.)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0