Åsele marknad kombinerad med bästa hobbyn

Jag fick med mig väninnan en dag, upp till den stora marknaden i Åsele!
Det bästa med resan var att det gick utmärkt att kombinera med lite geocaching. :-)
Vi stannade vid flera konstverk, såna som vi bara sett på avstånd alla år, vackra platser och roliga installationer som man oftast bara åker förbi.
Geocachingen får mig att uppleva saker och platser på ett helt annat vis.
Marknaden var väl inte så himla speciell, man behöver ju inget därifrån egentligen, men det är kul att gå runt och titta.
Jag köpte Holländska ostar, en present till Ally och Västerbottenssåpa. Vi smakade också en massa god mat i stånden och åt en god lunch på Värdshuset. 
En trevlig dag, som blev en riktig heldag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0