Loppis och middag

Jag gillar att besöka loppisar, det är sällan jag köper nåt, men det är alltid kul att kika.
Här i stan har vi två st så kallade båsloppisar, där man hyr ett bås för sina saker och personal sköter försäljningen. Ett bra alternativ för de som inte orkar ordna med egen loppis eller har tiden att stå och sälja.
Jag hittade en liten leksakshund, exakt likadan som dottern hade när hon var liten!
Jag var tvungen att köpa den!
Vi har ju kvar hennes gamla också, men den är arkiverad i förrådet och väldigt sliten. För 17 år sedan fick man en sån här vovve om man samlade märken från blöjpaketen och skickade in...:)
Efter loppisen och lite andra ärenden, smakade det gott med kycklingspett på en trevlig restaurang.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0