Oväntad gåva

Blev så himla glad en dag när jag kom hem! På bron stod ett stort paket, med presenter till mig!
Det var två fina vattenkaraffer (ja, man kan ju ha vin i de också!) från Reimyre glasbruk.
Dom är verkligen supersnygga, passar till allt och lätta att hälla ur.
En prenumeration på en veckotidning och ett tack-kort! 

Vi har har haft en besvärlig tid med psykisk ohälsa hos en person och lotten föll på mig (jag tog på mig det frivilligt) att vara stödet från närstående i vår yviga släkt. Många dagar och timmar har ägnats åt detta, ja det blev nästan heltid mina sista fyra semesterveckor.
Naturligtvis ställer man upp för nära och kära när man är behövd, men det är också skönt att få uppskattning av andra.
Nu hoppas vi på en friskare höst! :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Härligt med uppskattning! Fina karaffer!

2015-08-20 @ 10:15:21
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0