Årskrönika 2014 del 1

Januari:
Hade stor familjemiddag med god plockmat.
Åkte upp till Åsele och hälsade på Sixten på min födelsedag.
Keso fick känna på snön.
Kulturhuvudstadsåret invigdes med pompa och ståt.
Flög till Stockholm för en jobbgrej, vilket var otroligt utvecklande och roligt!
 
Februari:
Mycket fokus på min hälsa i början av året. Försökte träna och äta bra.
Var med i en stegräknartävling med jobbet.
Gick på loppis.
Gjorde om i sovrummet och köpte ny säng.
Köpte skoter och Amanda tog skoterkort
Utflykt med Ingela och hennes hundar.
 
Mars:
Åkte till Borgafjäll under sportlovet, en otroligt härlig må-bra-vecka!
Fotade Linas fina gravidmage!
Williot föddes.
Avslutade och presenterade det stora processgruppsarbetet jag gjort i Palliativ omvårdnad.
Fotade newbornbilder på Williot.
Besökte Mickelbo gård i vinterskrud
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Mina favoritbilder är bebisbilderna! Ljuset var så perfekt och bebisen likaså!
Sista bilden på din vackra dotter och kusin/kompis (?) är så fint porträtt!

2015-01-02 @ 17:30:08
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: mammakero

Mina favoritbilder är bebisbilderna! Ljuset var så perfekt och bebisen likaså!
Sista bilden på din vackra dotter och kusin/kompis (?) är så fint porträtt!

Svar: Ja, den där bebisfotograferingen var jätterolig!! Det är min brorsdotter så dom är kusiner (och jämnåriga kompisar)
Agneta Ärlestig

2015-01-02 @ 17:30:13
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0