Årskrönika 2014 del 2

April:
Fick ett jobberbjudande som jag efter stor vånda tackade nej till, ett beslut som hade stora negativa effekter oavsett hur jag hade gjort, som att välja mellan pest eller kolera. Men jag är stolt över att jag tog ett beslut jag kunde stå rakryggad bakom!
Jag pysslade ihop några egna drömfångare.
Firade en underbar påsk hemma hos min bror ena dagen och hos svärmor en annan dag.
Gjorde en trevlig utflyktsdag med väninnan.

maj:
Lämnade Tassa på hundpensionat för första gången, det gick jättebra!
Valborg firades i Piteå på min absoluta favoritplats.
Köpte mig ett nytt objektiv, svindyrt!
Åkte till Rasträffen i Rimbo tillsammans med maken.
Hade den mest mysigaste spontanfredagen med picknick uppe på ett berg.
Keso lärde sig att det var hur kul som helst att vara ute.

Juni:
Träffade lilla fölet hos Ingela.
Dottern var på studentbal och hon tog studenten.
Ställde ut Tassa i Vännäs
Firade en konstig midsommarhelg.
Var på middag hemma hos högsta chefen på makens företag.
Åkte till Ö-vik och shoppade med flickorna
Besökte Glassbonden.
Var på flera trevliga ensam-utflykter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0