Lunch på stan

Lite spontant bestämdes att vi skulle luncha på stan, det är verkligen inte ofta vi gör det en vanlig arbetsdag eftersom jag jobbar utanför stan.
Det blev reasturang Gotthards som fick äran att ha oss som gäster. Den restaurangen liggen inne i Väven/Stora hotellet. Väldigt god mat, superbra service, lyxig känsla. Jag valde det vegetariska alternativet, vilket ofta är ett bra val på restaurang tycker jag.
Efter maten tog jag och dottern en promenad i den fina parken, passade på att ta en cache och gick sedan in för att utforska det nya biblioteket. (som för övrigt var så stort att jag aldrig skulle hitta en bok där utan hjälp.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0