Uterummet igen

Varit och handlat till uterummet igen. 
En stor Hibiskus, det är lite av en chansning eftersom de får ohyra så lätt. Men just nu är den vacker!
Två jordgubbsplantor i ampel, man måste ju prova eller hur? En mindre variant av den där klockrankan köpte jag på Blomsterlandet, den är i en mörkare rosa ton. Hoppas att den ska trivas lika bra som de andra två.
Köpte överdrag till sofforna och en duk till bordet. Tänkte köpa stolsöverdrag också, men det fanns inte rätt färg.
Lite nya prydnadssaker också. Ugglorna är från Rusta, 99 kr för alla tre. De små husen i krukan köpte jag i Gävle i höstas och miniatyrväxterna i plast är från Jysk.
Den lilla stenfontänen är från vår lokala Blå Eld, men den har jag haft sedan långt innan uterummet blev klart.
Katterna är gamla, köpte Plantagen (eller den ena fick jag i present, så jag köpte bara en kompis till den.
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Det blev jättesnyggt med alla dina inköp!

Svar: Tack! :D
Agneta Ärlestig

2015-07-24 @ 11:28:42
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0