Familjemys

Nu när döttrarna blivit äldre och den ena flyttat hemifrån, är det sällsynt med familjemiddagar då alla är samlade. Den här dagen hade jag förberett för att grilla, grilla högrev har jag aldrig tidigare gjort.
Hittade ett recept där man skulle förkoka högreven och det blev syndigt gott på grillen senare!
Alla var hemma och vi myste med förrätt och efterrätt. (tur att dotterns pojkvän gillar att baka tårtor)
Sent på kvällen fick vi ett infall att åka iväg och ta en cache i närheten. En som jag kikat länge på,  men jag är inte  så sugen på att krypa i grottor ensam.
Det blev en trevlig kvällstur med lyckad caching och lite fysisk motion samtidigt. :-)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0