Geocaching med Tassa

Jag och Tassa åkte på liten utflykt en dag. Jag hade siktat in mig på en trevlig geocache som var lämpligt placerad i hund-promenadsvänlig skog.
Tassa löpte, och var därför tvungen att vara kopplad, annars är det en perfekt skog att promenera i.
Tallskog med vägar och stigar man kan välja utefter humör, man kan gå hur långt eller kort man vill.
Cachen var verkligen jätteskojig, jag gillar när det är någon som lagt ner extra tid för att det ska bli en trevlig upplevelse.
Jag vet att man inte får avslöja saker om cacherna, men jag har så få bloggläsare att det nog är liten risk att någon ska räkna ut vart jag var.
Tassa och jag var nöjd efter utflykten och kunde vända hemåt med ett leende på läpparna!
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Hahaha!! Vilken anordning den geocachen hade!

2015-06-25 @ 07:06:41
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0