Alla hjärtans dag

Inget vi brukar fira speciellt på nåt sätt, men ibland köper jag nån grej till flickorna eller att vi går ut och äter eller nåt.
I år kom äldsta dottern hem med blombukett och ett fint doftljus, det var uppskattat!
På kvällen åt vi Fondue, älskar att äta det och blir aldrig trött på något man kan variera i det oändliga.
Inte nog med att jag inte rört systemkameran på flera månader, jag har visst slutat fota med mobilkameran också och nöjer mig med att spara bilder från snapchat, vad händer med mig?

Kommentarer
Postat av: mammakero

Det var så det blev för mej och det blev extrem bloggtorka. Först hade jag i alla fall helt OK bilder, men inte något i textväg fanns i huvudet. Så jag lade ner energi på Instagram istället, för där behöver man faktiskt inte skriva något. Det gjorde att jag slutade använda kameran. Tog bara mobilbilder. De gör sej egentligen bäst på Instagram. Nåja, nu gör jag ett försök att blogga oftare. Får se hur länge jag håller ut! Så deppa inte, kan jag finna någon liten gnista någonstans, kan nog du det med! Du bloggar i alla fall oftare än jag!

Svar: Ja, bloggen har blivit som en dagbok. Jag gillar att gå tillbaka iden. Jag gillar inte när jag inte har några inlägg, men nu får det bli mobilbilder (utom de gamla från Norge). Dokumentationen har blivit viktigare än kvaliten för mig. Men oj vad jag saknar fotosuget och glädjen över att skapa med systemkameran.
Agneta Ärlestig

2015-03-19 @ 06:55:53
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0