Skellefteåvecka

Jag hade oroat mig lite inför februariveckan i Skellefteå. Februari kan vara riktigt kall och full med snö, tänkte på om bilen skulle starta och sånt.
Men veckan bjöd på strålande solsken och bara ett par minusgrader, det var så fint att jag tog en liten promenad varje lunchrast.
Visserligen var det mycket snö, men det gör ju inget om dom hunnit ploga.
Lektioner, grupparbeten, redovisningar och föreläsningar var förstås intressanta allt igenom. Jag fotade lite bilder ur en enormt söt bok, full av ordlekar runt ordet KO och annat.
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Helt underbara bilder!!! Skrattade gott och länge!

Svar: Den där boken är så söt! Tror att jag ska köpa den som present till någon.
Agneta Ärlestig

2015-03-15 @ 17:58:29
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0