Nytt i uterummet igen.

Sensommaren inebär mörkare kvällar, så jag köpte några batteridrivna ljusslingor.
En med blå pärlor som blev placerad i en blomma och en med tygrosor, också placerad i en blomma.
Jag köpte också en diskret nästan osynlig, men pyttesmå ljusdioder. Den fick vara i trädgrenen ovanför matbordet. Den är jag jättenöjd med och jag förstår inte varför jag missade att fota den?
Augusti är nog den månaden det växer som finast i uterummet. Tomaterna mognar för fullt, paprika och chili i olika sorter och så aubergine som är så vacker! (Ingen i familjen tycker om att äta den, men det spelar inte så stor roll.
Kryddorna växer och frodas, jag uppskattar verkligen att ha färska kryddor att plocka av hela tiden!
Hibiskusen har fått en nytändning och exploderar med nya blommor, underbart vackert!
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Mysigt har du gjort det i uterummet!

Svar: Tack! :-)
Agneta Ärlestig

2015-09-30 @ 10:23:29
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0