Sensommar

Bilder från 22 augusti.
Vi har massvis med hallon hemma hos oss! Det är någon form av trädgårdshallon som förvildat sig tror jag?
När vi flyttade in i huset för snart 20 år sedan, fanns det inga hallon i trädgården, men för några år sedan började det komma lite kvistar på kanten av tomten. I år har vi jättemycket hallonris och det verkar bara komma mer. Där de sitter nu är dom lite i vägen, så vi måste ta ett beslut om vi vill ha kvar dem och hur vi i så fall ska begränsa dem. (Och om de ska vara kvar, kanske jag måste sköta om de med lite beskäring och rätt gödsling, visst ska de ha aska?)
Skogen är bäst på hösten, jag älskar mina skogspromenader och hoppas att snön dröjer, så jag hinner njuta ordentligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0