Vill ha!

Nu behöver jag hjälp.
För ett par år sedan, såg jag dessa figurer på någon webshop.
Det är figurer i smide, föreställande en han och hon-jävul. Man ska ha/kan ha de i kaminen eller öppen spisen för att stödja veden/få vedträna att ligga som man önskar eller inte rasa ut, eller enbart som dekoration. I eldstaden eller utanför, vad man vill. Eventuellt kan dessa figurer kallas för "eldhund"?
Jag sparade bilden för att ha kvar som inspiration och om jag någon gång skulle vilja kosta på mig dessa (minns att de var dyra)
Vet att jag vid den tiden tittade mycket på en hemsida som heter design for home, men där kan jag inte hitta figurerna.
Är det någon av er som sett något liknande och vet vart jag kan söka?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leona

Vad fräcka, det här verkar vara samma - http://www.mariebergs.com/web/product/brasfigur-fan/
Sökte på bilden via google images, då var det bara ovanstående länk och din blogg som kom upp :)

Svar: Åh, tack!! Ska genast se om de går att beställa där och framförallt hur dyra de är! :-)
Agneta Ärlestig

2015-09-20 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0