Kittelfjäll Mars 2016

Dag nr 2 (av de dagar jag var där uppe) var nog den bästa dagen i mitt tycke!
Vi hade hyrt några extra skotrar över dagen, så det blev mindre trångt och alla kunde hänga med.
Lite mulet väder, men det gjorde absolut ingeting!
Vi hittade en fin plats där vi grävde sittplatser runt brasan, fixade stekt palt på muurikkan, kokade kaffe över elden och njöt i fulla muggar. Men bäst av allt var det nog att åka längst upp på Kittelfjället och se utsikten därifrån.
Blev lite besviken när jag tittade på bilderna, för det går liksom inte att återge på bild det man upplevde där uppe.
Men jag är nöjd, Kittelfjällets topp blev veckans höjdpunkt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0