Det växer och frodas i uterummet

Den 11 augusti såg det ut så här i uterummet.
Det kommer björnbär!? Det hade jag aldrig trott :-)
Oliverna som satt på olivträdet jag köpte, sitter fortfarande kvar, vet inte om dom kommer hinna mogna.
Physalis, paprika och chili kommer lite försiktigt, tomaterna däremot verkar bli ...ingenting?
Buoganvillan mår toppen, mitt älskade fikusträd växer ordentligt och den uppstammade rosen som jag fick när jag tog examen i maj - har blommat oförtrutet hela sommaren!! (Och ändå står det utanför uterummet eftersom det fick ohyra)
Jag börjar drömma om nästa säsong, vad jag vill göra, vilka växter jag vill ha och hur sjutton jag ska kunna övervintra mina viktigaste växter?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0