Runt hotell Storforsen

På kvällen valde vi att äta sommarbuffén på hotellet. Jag kan nog säga att jag blev lite besviken. Det var knökfullt i restaurangen och personalen sprang allt vad de kunde, men de var för få - de hann inte med att fylla på och hålla fräscht i buffén och när vi skulle beställa dryck fick vi nog stå 20 minuter i kö..:(
Nåja, inget att hänga läpp för.
Vi tog med oss Tassa på en kvällspromenad runt hotellet. Ett jättefint kapell, fina utsikter och så baren Raimos, som faktiskt är byggd för filmen Jägarna.
Baren är flyttad hit till hotellet, men platsen för inspelningen är inte alls långt borta. Tyvärr var baren abonnerad för ett bröllop, annars hade det varit kul att ta en öl där inne.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Hade inte en aning om att den baren fanns vid Storforsen. Fina bilder!
Jag hoppas att maken får en rehabilitionsresa till Mallorca, så jag kan åka till flickorna och njuta av att vara själv. Tyvärr är stugan ett ställe som jag inte njuter ensam av ens i närheten, som om jag haft maken med... Eller någon annan trevlig människa som kan bo så enkelt som vi gör där...
Jag hoppas jag inte får fler förstörda sommarsemestrar. Att mamma kommer att trivas på sitt boende i min stad och att maken kan gå nästa år.
Tack för att du alltid stöttar och kommer med bra och tänkvärda kommentarer. Jag behöver dej! Kram!

Svar: Tack! <3
Agneta Ärlestig

2016-08-15 @ 20:33:19
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0