Geocaching

Första maj var vi inte ute och demonstrerade, nä, vi hade annat för oss.
I min lilla by finns det inte så många geocacher, så när vi fick nys om en nysläppt cache åkte vi genast för att ta den.
Tänk att jag har bott här i hela mitt liv och hittar fortfarande ställen som jag inte hade en aning om! En fallfärdig övergiven stuga bara två meter från vattnet. Den tomten skulle jag inte tacka nej till!
Senare samma dag, hade jag ärenden i stan och tog med mig väninnan som sällskap. Vi lyxade till med gofika och fick en lång pratstund tillsammans.
Efter att ärendena var avklarade tog vi en lustig geocache intill. Roligt med lite byggsats och räknande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0