Kittelfjäll igen del 5

Det här var den sista dagen som vi var precis alla familjemedlemmar samlade i stugan. 15 personer och två hundar, knökte vi in i en 12-bäddars stuga! Trångt och hjärtligt, vi hade till och med en luftmadrass i bastun! :D
Jag och Tassa valde att promenera den här dagen. Det blev en ordentlig långpromenad med brant stigning upp efter skoterleden!
Jag blev glad när jag kom förbi en kallkälla, med tillhörande porslinsmugg dessutom!
Alla ungdomar hade varit på hotellets nattklubb på natten, men trots lite huvudvärk ocrkade de leka med de små under dagen. Det är så härligt att umgås så här med alla ålderskategorier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På hemvägen var det inte lilleman som blev trött i benen, hans energi tar aldrig slut, utan hunden fick åka i vagnen i stället.
hela veckan hade vi delat upp matlagningsansvaret, så alla hade varsin måltid. Ett bra upplägg för att inte en ska ta på sig att stå vid spisen jämt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att vi kan boka en vecka till under nästa vinter. Kittelfjäll är verkligen en plats jag gillar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0