Paris 9

Efter en kaffepaus på ett café där vi hade wifi hade vi lokaliserat restaurangen vi valt för kvällen. Jag hade läst om den på en blogg och det kändes som en bra kväll för att se ett annat område av staden.
Vi fick en enormt vacker kvällspromenad i ett Paris som visade upp sig från sin bästa sida!
Jag tror att restaurangen hette CasaBini? Den låg i alla fall i området Marais. Det var litet och mysigt, vi åt gott och länge och njöt av att titta på folk. Inte en turist vad vi kunde se!

Det blev en lång dag och vi var så trötta när vi kom tillbaka på hotellrummet! Trötta men glada!

Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

Härliga bilder. Tack för att jag fick följa med på mitt sätt. Det är en skön mixkänsla. Att vara trött och glad.

Svar: sista delarna av min parisresa kommer snart, men jag har varit på studievecka och inte hunnit.
Agneta Ärlestig

2016-05-25 @ 10:35:45
URL: http://bosseliden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0