Våren och nitlotter

Nu har jag varit borta från bloggen länge, det var inte min mening. Livet rullar på med en ryslig fart ibland, särskilt på våren kan jag tycka.
Jag har hunnit vara en sväng till Paris och ännu en sväng till Kittelfjäll och naturligtvis ska bilderna upp i bloggen!
Nu har jag ju ungefär hela 19 läsare, så jag förstår att det inte är så mycket saknad av mina inlägg. Men bloggen är för min egen skull, det är ett sätt att dokumentera, som en slags dagbok.
Hittade ett inlägg från april bland mina utkast, det får ni tills jag hunnit börja med resten av bilderna. :-)


Våren klampar fram med stormsteg! På morgonpromenaden med hundarna, så kvittrar fåglarna så intensivt att man överväldigas av det! Snön försvinner med en rasande fart och snart kommer nog videkissar och tussilago.
Jag fick mig en trisslott helt oväntat, men inte var det någon vinst inte - vad trodde jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0