Krogberget

Av någon anledning har jag inte varit upp på Krogberget i sommar? Det är ju en riktig favoritplats som ligger nära där jag bor och jag brukar ha varit där ofta.
Nu packade jag min nya fina Kåsa, kaffe i favorittermosen och en tjock korvmacka, så gick vi upp - jag och Tassa!


Vi satt och njöt i eftermiddagssolen, tittade på grottorna och jag byggde ett par små stenpyramider.
Tassa klättrade även i träd (ett litet lågt)
Alltid när jag är där, brukar jag se över grillstugan lite. Det är ett tillhåll för ungdomar och det händer att man får plocka upp krossat glas och städa ihop flaskor och burkar. Men den här gången var det snyggt och prydligt! :D
Tänker att jag måste gå hit fler gånger nu i höst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

Det ser verkligen mysigt, rogivande och lockande ut. Jag tycker definitivt att du ska åka dit fler gånger i år.
Kram Bosse

2016-09-05 @ 16:28:07
URL: http://bosseliden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0