Jag har blivit faster igen!

Den 27 mars föddes en liten perfekt människa!
Min bror och hans fru har fått en liten söt flicka och jag har blivit faster igen! 
Det dröjde en vecka och en dag, innan jag kom mig dit för att beundra det nya tillskottet i vår fina familj. Tänk att en sån liten människa kan röra upp så mycket känslor, jag blev helt varm och mjuk i kroppen när jag fick hålla henne!
Hon har inte fått något namn än, så jag kallar henne för Knösamaja, för att hon gjorde små ljud, liksom "knöste".
Finaste! <3
Jag hade köpt små presenter till henne, men även till de yngre syskonen så att de skulle känna att jag inte glömde bort dem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma bläckfisk

Men åh, så fin! Grattis till det fina syskonbarnet (och grattis till henne som får dig till faster)!

Svar: Haha, tack! Vet inte om jag är så bra faster, tycker att jag hinner med syskonbarnen så lite.
Agneta Ärlestig

2017-04-16 @ 22:42:23
URL: http://mammablackfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0