Kittelfjäll 4

Den här dagen spenderades vid Vojmån där vi hittat en trevlig grillstuga.
Jag tog en promenad efter en sagostig som var riktigt mysig, måste vara perfekt om man är här med barn i rätt ålder!
Vi hade med oss Muurikkan och stekta upp palt och gjorde pannkakor, oj så gott!!
Jag hade tur och hittade en geocache i närheten också :-)
På kvällen hade vi bokat bord på Värdshuset och åt Black Rock Grill - något av det godaste jag ätit i köttväg! Man fick steka sin egen oxfilé på en glödhet lavasten, hur häftigt som helst!
Avslutade kvällen med ett parti Åsna förstås...
 

Kommentarer
Postat av: Soffie

Å så vackert det ser ut där.Just nu längtar jag så mycket till att det ska bli varmare igen.

Svar: Ja, nu kan sommaren komma tycker jag!
Agneta Ärlestig

2017-04-25 @ 21:14:04
URL: http://www.soffie69.blogg.se
Postat av: Bosse%20Lid%E9n

Många häftiga foton :) Bara namnet Black Rock Grill låter frestande.

Svar: Ja, visst! Jag fick sedan höra att vi har en restaurang här i stan som serverar Black Rock Grill, så då behöver jag inte åka upp till fjällen för att äta det! :-)
Agneta Ärlestig

2017-04-26 @ 09:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0