Kittelfjäll 5

Sista dagen för mig, jag valde att åka hem till Tassa för att slippa lämna henne på hundpensionat. Hon bodde hos yngsta dottern som endå skulle jobba de dagar jag var uppe i fjällen. Så när dottern kom upp möttes vi bara i stugdörren.
Vädret var från början grått och dramatiskt, en sån där dag man inte ens skulle ha klätt på sig och gått ut om man var hemma.
Men fram på eftermiddagen, sprack det upp och blev kanonväder! det växlar snabbt i fjällen.
Ungdomarna roade sig lite med att åka skrana bakom skotern, det är skitjobbigt att hålla sig kvar i kurvorna. :D
Tack för den här gången Kittelfjäll!! 
Nu har jag funderingar på att åka upp några dagar i höst, för att se platsen utan all snö och kanske få chansen att plocka lite svamp?
Men då blir det en annan stuga, så att Tassa kan följa med..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0