Sista promenaden på isbanan.

Nu har jag gjort min sista promenad på Isbanan. 
De söm sköter banan, har stängt säsongen och slutat ploga. Det innebär att jag inte vågar promenera på isen längre. Inte för att isen inte håller, det gör den nog ett tag till. Men jag känner mig inte lika trygg, när det inte kör traktorer på den. Inte heller finns det folk som uppdaterar på fb om hur isläget är.
Hoppas att de startar upp banan nästa vinter också, jag har verkligen tyckt om att vistas där.

Den här promenaden gjorde jag på en annan del av sjön, så jag tog bilen till kyrkans parkering och gick ner på banan därifrån. Helt underbart, och Tassa kunde springa lös eftersom jag tydligen var helt ensam just den här tiden.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria at Inredningsvis

Fantastiskt ljus i de foton och hunden är bara SÅ söt haha :)

Idag har jag uteplats tips/inspo på bloggen:)

Jag önskar dig en riktigt Glad Påsk och vi hoppas på vårsol:)

LOVE Maria

Svar: Tack för besöket på min sida, jag ska kika in hos dig med. :-)
Agneta Ärlestig

2017-04-13 @ 11:45:12
URL: http://inredningsvis.se/
Postat av: mammakero

Jag förstår att du uppskattat isbanan, det ser så himla härligt ut att gå där utan att behöva pulsa!

Svar: Ja, jag tror att det är den som bidragit till att jag tycker att vintern gått fort. Hoppas att det blir repris nästa vinter.
Agneta Ärlestig

2017-04-14 @ 13:48:42
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0