Pioner och jordgubbsefterrätt

Mina pioner blommar så fint i år, men det regnar ofta och då blir kvistarna så tunga. Försöker plocka in och njuta av det jag hinner.
Mitt fina Limeträd tänker blomma! Fullt med knoppar överallt, det ska bli spännande eftersom jag har hört att citrusträd ska dofta ljuvligt.
Resten växer också, chokladmynta-skottet jag fick av dottern har tagit sig fint, paprikan/chilin blir större och större, majsen blir längre och ny har jag visst två physallis på gång.

Vi gjorde god mat på kvällen, så god att jag inte hann fota allt. Men grillspetten kom med på bild och efterrätten som är jordgubbar på spett med smält blockchoklad, glass och massvis av chokladmynta!
 
 

Kommentarer
Postat av: mam

Det där såg smarrigt ut! Särskilt jordgubbarna med choklad! Fint dukat med pionerna på bordet med. Hade gärna suttit ner vid bordet och ätit med er!
Alla sommarprogram är 90 min långa. :D

2017-08-10 @ 14:11:59
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0