regn varje dag

Vi har rivit bort vår gamla hundgård som ändå aldrig använts av någon hund. Där ska vi i stället sätta upp en liten vägg, som ska dölja fula saker som gräsklippare och annat skrot man har framme. Tycker inte att det är så snyggt att det är det första man ser när man svänger in på vår gård.
Vi tänker återanvända gamla brädor från en tidigare altan, tänker att det inte behöver kosta så mycket.
Jag kämpar med att måla brädorna till vårt "insynsskydd", men det ska liksom regna ett par gånger varje dag verkar det som.
 
Men efter de här regndagarna blir det ofta vackra kvällar och man ser dimma inne i skogen. 19 mm kom det i sista skuren. Jag har roat mig med att skriva upp varje gång jag tömmer regnmätaren i sommar....
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vackra bilder på den dimmiga skogen! Vad ni jobbar! Det är svårt med regn och målning...

2017-08-16 @ 17:38:27
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0