Vildmarksvägen del 3, Stora Blåsjön

Stora Blåsjön, endast 6 km från Norska gränsen, där hade vi bokat övernattning i en stuga.
Stora Blåsjön visade sig verkligen från sin bästa sida med den spegelblanka vattenytan och strålande solsken!
Det här är alltså utsikten från vårt boende, helt fantastiskt!

Vi upptäckte ganske fort att våra trevliga stuggrannar var en bloggerska jag följer. Jag gick över och hälsade och det var kul att träffa henne när man läst bloggen i flera år. 
Titta gärna in på hennes blogg här.
Vi fixade grillmiddag och satt länge och tittade ut över vattnet på kvällen. Vi var också ner till stranden och kollade upp båten som man fick låna gratis. Maken ville gärna hinna fiska lite, men båten var upptagen den här kvällen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BosseLidèn

Vilka underbara foton du bjuder på. :) Där hade jag gärna tillbringat flera stillsamma timmar. Världen är liten. Kul att du fick träffa din bloggvän.
Helgkram Bosse

Svar: Ja, tänk att sitta och titta ut över den där sjön i flera timmar.....ro för själen.
Agneta Ärlestig

2017-08-04 @ 08:56:57
Postat av: mammakero

Blåsjön var en vacker plats! Älskar reflektionerna i den sjöspegeln! Vackra bilder igen!

Svar: Vill gärna åka tillbaka dit igen, men nu tror jag att vi hade extremt tur med vädret. Så där spegelblank kan den ju inte vara jämt. :D
Agneta Ärlestig

2017-08-05 @ 10:58:39
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0