Stockholmsweekend! del 1

i december åkte jag och maken till Stockholm för att möta upp våra vänner från Norrköping. Det tar ungefär lika lång tid för oss att flyga dit, som det tar för dem att bila från Norrköping.
Vi checkade in på hotellet och tog en promenad till Djurgården. Vädret var strålande och vi kikade lite på adventspynt innan vi stannade för en smörgås och lite glögg.

Det är så bra med våra vänner, vi bor ju så långt i från varandra, så vi ses väldigt sällan. Nu var det exakt 2 år sedan sist! Men vi fortsätter  bara att prata där vi slutade sist. Så lättsamt och naturligt, det här är vänner som man verkligen känner sig bekväm med!
Vi knatade vidare mot vårt mål för dagen - Abbamuséet!!

Det kanske inte syns så bra, men det är jag som är Agneta och Linda är Frida! :D
Abbamuséet var stort, det tog flera timmar att gå igenom och kika på allt!! Väldigt intressant på alla sätt och hur mycket information som helst!
Efter ett tag, var jag tvungen att sortera lite i informationen och allt jag såg, det blev rätt fullt i mitt huvud. Jag började också ångra att vi inte åt lunch innan, huvudvärken smög sig på.
Men jag är så glad över att vi fick se och uppleva det här!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vad mysigt att träffas i huvudstaden och uppleva en underbar helg tillsammans. Fina bilder!

2017-01-10 @ 16:48:56
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad många fina bilder💕

2017-01-20 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0