Mera växter

Det är fortfarande utförsäljning på blomsterbutiken. Maken var förbi där och köpte paprikaplantor för 14 kr st och en melon. Det ska bli spännande att se om det hinner bli något av dem, vi är ju redan i mitten av Juli.
Vi har bestämt oss för att slänga (ställa ut) vindruvsrankan, den har ohyra och vi får inte bukt med det! Den är liten och tanig och min tuffa behandling mot ohyran blir nog jobbig för den.
Maken köpte också ett Lime-träd till mig! Det blir roligt med ännu ett citrusträd. 

Jag köpte ju mini-små krukor med pinnlilja på Ikea i vinter, nu har de växt ur sina krukor, så jag satte i hop dem i en större. Hoppas de ska trivas så.
Sist men inte minst, en bild på Keso och hans koja. Han älskar att ligga under fotpallen när filten hänger ner på kanterna. Sötnos.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0