rabarberpaj och balkongmys

Hade lite ärenden i stan en dag och det visade sig att dottern var ledig, så det passade sig att jag kvistade förbi på en fika. Lyxigt att bli bjuden på rabarberpaj så där! Men varken hon eller pojkvännen dricker kaffe, så något sånt fick jag inte. Jag får nog köpa en burk med snabbkaffe och ställa hos dem om jag ska fika där ofta.
Hon har verkligen gjort så fint på balkongen, bästa platsen i deras lägenhet!
 
Keso bor ju hemma hos oss som utekatt, men hennes andra katt Kiwi, trivs utmärkt med innekatts-livet! De har bara ett litet bekymmer och det är att balkonggrannen har en stor kanin som springer lös på deras balkong. Kiwi har rymt över dit ett par gånger och bråkar med kaninen, så nu har de fått bygga för lite bättre mellan balkongerna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0