Weekend i Uppsala (rasträff)

En av anledningarna till vår weekend, var att vara funktionärer på min rasklubbs rasträff. (Club berger des pyrenées)
På fredagen steg vi upp tidigt och åkte ut till Häverö brukshundsklubb, en biltutr på drygt en timme.
Vädret var toppen och direkt vi var framme, så sattes vi in i arbete! Därför blev det aldrig tid för några bilder. (Jo, jag tog lite bilder med systemkameran för klubbens räkning, men de bilderna har jag faktiskt inte hunnit titta på än) 
Rätt tråkigt faktiskt, att jag har inget som helst intresse för att fotografera med systemkameran längre.....måste ta mig en fundering på vad det beror på - eller så bara fortsätta gå på känslan att jag inte vill just nu?

Efter en lång arbetsdag, så åkte vi hem mot hotellet inne i Uppsala igen. Vi stannade och tittade lite snabbt på Häverö kyrka, men den var tyvärr inte öppen.

Det blev hämtmat och fnitter på hotellrummet och sent på kvällen gav vi oss ut på lite geocaching i närområdet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0